BLOGGER BLOGGER TEGAR

Tuesday, October 18, 2011

Mati Hidup Kembali

Assalamualaikum dan salam sejahtera........



Mati hidup kembali.. mesti korang tertanya tanya apa yang mati dan apa yang hidup kembali tu kan.. agak agak korang apa dia ? sebenarnya blog birumuda nie lah mati hidup kembali.. setelah sekian lama tidak menghupdate sehingga bersawang dan berhabuk setebal 8 inci dek kesibukan melanda diri penulis blog ini , akhirnya blog ini kembali hidup..

sudah hampir sebulan lamanya blog ini tidak diupdate sejak kemasukan admin blog ini ke semester baru.. banyak perkara perlu diselesaikan apabila status menganggur bertukar ke pelajar.. tapi sekarang Alhamdulillah semuanya hampir selesai dan admin ada masa untuk menghupdate blog ini.. ohhyeaaahh !!

banyak perkara sebenarnya yang hendak diupdate , tapi kerana kekangan masa , blog ini tidak diupdate dan apa yang nak update tu , hilang begitu sahaja.. *berapa banyak update daaa* 


kali ini , BM nak bagitahu betapa rindunya BM kepada blog ini dan semua rakan rakan blogger yang mengenali diri BM nie.. cewaaahh !! bajet retis bagai !



BM rindu semua kelab blogger diluar sana terutamanya BLOGGER PERAK (BP).. dah lama tak lepak kat sana.. hee.. sampai ada member BP siap tag lagi dalam tu bagitahu dah lama tak lepak dalam BP.. ingat jugak yea kat BM..hee.. thanks !!

bukannya BM tak nak lepak dalam tu , tapi kekangan masa membuatkan BM tak sempat nak hupdate blog mahupun bukak facebook.. Insyaallah lepas nie BM akan jenguk-jenguk korang dalam facebook yea..

okeylah , sampai disini sahaja coretan BM buat kali ni.. thanks kerana singgah blog ini and keep on reading this blog , okey ?






Hak Milik Kekal,

7 comments :

nurpiska said...

sapu sawang2 blog:)

Anonymous said...

xde pon sawang nyer~Haha

speak on mind said...

welcome back. Teruskan kreativiti :-)

Syazwan Che Deraman said...

lama wey kau menhilang ;)

Ukhtifarhana said...

haah la..bersawang giler blog ko..kesian2...ape la yg busy sgt tu..hahaha..

are_tik25 said...

org bz kott!!! haha

FarhanahAdzlan said...

perghh sebulan..lama tu~haha~

MAIN SPONSOR

ASAL USUL KU

Blogger Perak - We Are Family