BLOGGER BLOGGER TEGAR

Friday, June 17, 2011

Exclusive Nuffnanger club

Assalamualaikum dan selamat sejahtera .




petang nie BM nak ceritakan mengenai apa itu Exclusive Nuffnanger club . sesiapa yang menggunakan Nuffnang akan mendapat status ordinary member ataupun glitterati . Glitterati lebih exclusive dari ordinary member .

apakah Exclusive Nuffnanger ?

Nuffnang blogger yang tidak mempunyai iklan atau link ke rangkaian iklan lain yang berasal dari SEA , atau mana mana rangkaian iklan yang pihak Nuffnang anggap sebagai pesaing .

bagaimana nak apply status glitterati ?


korang semua tak perlu apply status ini kerana korang akan secara automatik dianggap sebagai glitterati apabila korang tidak mempunyai iklan atau link ke rangkaian iklan lain yang berasal dari SEA , atau mana mana rangkaian iklan yang pihak Nuffnang anggap sebagai pesaing . sistem akan secara automatik akan menukarkan status anda dalam masa 4 hari .

jika korang didapati mempunyai iklan lain didalam blog yang berasal dari SEA atau mana mana rangkaian yang pihak Nuffnang anggap sebagai pesaing , pihak Nuffnang akan membatalkan status anda sebagai Glitterati secara automatik selepas 4 hari .

Terma dan Syarat .


  • loyalty program terbuka kepada semua blogger exclusive dimana exclusive ini dianggap sebagai tidak mempunyai iklan atau link ke rangkaian iklan lain yang berasal dari SEA , atau mana mana rangkaian iklan yang pihak Nuffnang anggap sebagai pesaing
  • status Glitterati akan ditarik balik jika pihak Nuffnang tidak dapat mengesan iklan Nuffnang dimana mana blog yang berdaftar atau blog anda tidak mempunyai traffik langsung untuk tempoh yang panjang .
  • mana mana pengguna yang didapati sengaja menipu dengan memanipulasikan undang undang untuk diterima dalam loyalty program akan di banned .
  • pihak Nuffnang berhak menyekat mana mana pengguna dari loyalty program tanpa alasan dan sebab .
  • Nuffnang berhak mengubah terma dan syarat .


1 comment :

blogkereta said...

wah ... syok ler klik, klik boleh dapat duit nie... :D

MAIN SPONSOR

ASAL USUL KU

Blogger Perak - We Are Family