BLOGGER BLOGGER TEGAR

Saturday, July 9, 2011

BAIK ATAU BURUK ?

assalamualaikum dan salam sejahtera :( )

hmm.. sorry guys sebab tak selalu update dah sekarang.. nak tahu sebab apa ? sebab BM sekarang nie sibuk dengan program di universiti.. program ni melibatkan seramai 469 orang pelajar sekolah menengah dari Negeri Perak , Kedah , Perlis dan juga Pulau Pinang..


okey.. berbalik kepada tajuk diatas.. baik atau buruk ? sebenarnya BM ada berita baik dan juga berita buruk pada hari ni.. hmm.. BM pon tak tahu nak cerita yang mana satu.. huhu.. okey okey.. memandangkan baik ada didepan tajuk tu , so, BM nak kongsikan mengenai baik dulu lah..


benda yang baiknya adalah BM ada sahabat , kawan dan orang orang disekeliling BM yang baik dan supportive.. sebab apa BM cakap macam tu ? BM sebenarnya tengah stress dan juga tension sekarang ni.. dan ini mengakibatkan raut wajah BM yang hensem ni *hensem ke? nampak muram dan tidak senyum.. lalu , sahabat , kawan dan orang orang disekeliling BM yang sedar ni memberikan semangat kepada BM untuk terus berjuang.. untuk tidak memikirkan sangat apa yang membuatkan BM stress tu..

THANKS TAU !!!

okey..yang buruk pulak ? BM ada berita buruk sebenarnya.. sahabat rapat BM baru sahaja kehilangan bapanya yang tercinta.. bapanya telah pulang ke rahmatullah semalam.. BM mendapat msj dari beliau pada petang semalam.. BM juga sebak walaupun bukan bapa BM..untuk pengetahuan pembaca semua,  beliau merupakan pelajar luar negara di UK.. apabila dia tahu bapanya sudah tenat disini, terus saja dia pulang ke tanah air.. anak mana yang tidak risau apabila bapanya sudah tenat.. status didalam fb nya berbunyi " untuk abah..beribu batu semua orang sanggup"*lebih kurang macam nie laaa.. nasib beliau sempat menziarahi bapanya.. BM mendoakan supaya bapanya ditempatkan di tempat tempat orang yang beriman..

AL-FATIHAH..............


Hak Milik Kekal,

1 comment :

nurpiska said...

hidop bagaikan roda:)

MAIN SPONSOR

ASAL USUL KU

Blogger Perak - We Are Family