BLOGGER BLOGGER TEGAR

Friday, July 29, 2011

Kepala Tertusuk Pedang Jepun

Assalamualaikum dan salam sejahtera


seorang remaja di China telah tertusuk pedang di kepalanya sedalam dua inci.. remaja yang berasal dari China itu berkata dia telah mengajak rakan rakannya untuk bermain dirumahnya.. salah seorang dari rakannya telah membawa sebilah pedang jepun.. 


ketika mereka bermain bersama pedang tersebut , tiba tiba pedang tersebut tertusuk di antara mata remaja itu sedalam dua inci.. remaja tersebut juga tidak tahu bagaimana keadaan itu berlaku.. secara tiba tiba , saya terasa sakit dan darah mula mengalir ke muka.. kata remaja tersebut.. 


dia telah dibawa ke hospital berdekatan namun doktor berkata dia tidak tahu bagaimana hendak mengalihkan pedang tersebut lalu remaja itu dibawa ke Hospital di Changsa yang perjalanannya mengambil masa empat jam.. di hospital itu , pedang tersebut dapat dialihkan dan remaja tersebut dijangka akan pulih tidak lama lagi.. 


doktor di hospital itu berkata , Zhang Bin bernasib baik kerana tidak merosakkan arteri di bahagian tengkorak ataupun mana mana saraf.. jika tidak nasib dia akan jauh berbeza dari sekarang.. - SUMBER


Hak Milik Kekal,

1 comment :

Cik MB said...

nasib baik dapat dialih pedang tu.. kalau x......

MAIN SPONSOR

ASAL USUL KU

Blogger Perak - We Are Family