BLOGGER BLOGGER TEGAR

Thursday, August 25, 2011

apa sudah jadi ?



Assalamualaikum..
Salam sejahtera..


bertemu kita lagi dalam entri ini dimana sudah beberapa hari tidak menaip entri baru.. sorry lah blog ini pun nampaknya sudah menunjukkan yang sudah usang serta sarat dengan sawang bukannya entri baru dan telah dihuni oleh ehem ehem sebab dah lama ditinggal walaupun sebenarnya baru dua hari tidak mengupdate kerana ketandusan idea dan mood menaip.. nampaknya pisang berbuah dua kali....ohmaigod !!



apabila ketandusan idea , mood menaip pun hilang.. kalau takde idea dan mood menaip , apa akibatnya ? takde entry dan blog menjadi usang dan bersawang.. memang susah kalau takde idea nie.. paling parah kalau mood menaip takde jugak.. nak cakap mood raya berlebihan dari mood menaip pun tak jugak.. kueh raya baru buat satu jenis je sedangkan raya dalam beberapa hari saja lagi.. mungkin kueh tunjuk tunjuk menjadi pilihan kami raya tahun ni..


dan mungkin juga kepenatan membuatkan otak ni menjadi beku tak dapat keluarkan idea idea bernas.. memang adrenalin ni tak terhasil kot.. dalam dua tiga hari ni memang hari yang penat sebab banyak kerja perlu diselesaikan memandangkan raya menjelang tiba.. kerja universiti kena settlekan sedangkan orang lain bercuti , kerja mengemas rumah kerana beberapa hari sebelum raya nak pindah ke rumah baru.. banyak kerja membuatkan otak ini tidak berdaya nak keluarkan idea lagi..


semalam akibat kepenatan , tertinggal sahur.. apa lagi kalau tak sahur.. memang perut berbunyi pepagi lagi tapi ALhamdulillah dapat menahan segala nafsu untuk meneruskan puasa.. dan hari ini dapat bersahur dengan lauk pauk yang sedap sedap belaka dan perlu makan banyak kerana hari ini akan menjadi hari yang agak busy jugak.. pepagi nie blogwalking , menghupdate dan perlu mengemas rumah sikit sikit.. tengahari nanti akan bertolak ke Kuala Lumpur pula untuk beberapa hari kerana ada perkara perlu diselesaikan..


ohmai ohmai.. what a tiring day.. takpelah.. asalkan kerja selesai sebelum raya supaya raya ni dapat beraya dalam keadan yang tenang dan happy tidak memikirkan perkara yang tidak siap lagi.. harap haraplah dapat selesaikan sebelum raya nie.. nampaknya , setakat sini saja dapat update blog kerana banyak kerja yang menanti untuk diselesaikan..


sebelum tu , disini saya ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan selamat berpuasa , selamat hari merdeka yang tidak lama lagi dan juga selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin.. semoga raya ni somua orang dapat beraya dengan gembira.. Amin..




Hak Milik Kekal,

3 comments :

ZWAN SABRI said...

Btol tu btol.. klaw xdak idea, payah jugak nk update entry baru.. btw, Slamat Hari Raya.. ;)


MySuaraBlog: Larangan Untuk Pengantin Perempuan

Unknown said...

smoga idea n mood tu dtg ya :D

M Mudzamir said...

tapi adik kan kuat..all d best ngan raya...maaf zahir dan batin...

MAIN SPONSOR

ASAL USUL KU

Blogger Perak - We Are Family