BLOGGER BLOGGER TEGAR

Tuesday, August 9, 2011

Hari Yang Penat

Assalamualaikum dan salam sejahtera


Hari yang penat ? yea ! hari ni hari yang memenatkan bagi BM.. maklumlah sudah dua bulan lebih BM duduk bersahaja di rumah goyang kaki makan biskut meri tak buat apa apa kat rumah nie.. buat kerja pun sikit sikit je menolong ibunda.. bagus tak BM ? *sila cakap bagus kalau tak nak BM nanes ! 


so , apa yang memenatkan hari nie ? duduk rumah je kan ? oh tidak tepat sama sekali !!


harinie BM bersengkang mata lepas sahur dan subuh *ok tipu* .. tepat pukul 8 setengah pagi BM bergegas berlari lari bapak ke bilik air.. bukan kerana tidak tahan menahan sakit perut tetapi disebabkan perlu cepat bersiap sedia untuk pergi ke Bangunan Perak Darul Ridzuan untuk berjumpa dengan seseorang.. anda perkara yang perlu diselesaikan..



Sampai disana dalam pukul 9.45 pagi setelah dijemput oleh rakan sahabat kawan BM yang berasal dari batu gajah.. masih awal untuk bertemu dengan orang itu dan kami berdua mengambil peluang untuk pusing pusing satu bangunan tu untuk menunggu kawan lagi sorang..muahahaha


okey !*skip cerita sebab penat nak menaip dan jimat masa* dah selesai bertemu dengan orang disana terus balik ke rumah dihantar oleh sahabat kawan rakan BM tadi.. of course la kena dihantar balik ! dah pandai pandai amik pandai pandai la pulangkan.. muahahaha.. *gurau*...


MASA UNTUK REHAT





Hak Milik Kekal,

3 comments :

eddy syrol said...

sape org besar itu?hihihi

review blog di sini

http://eddysyrol.blogspot.com/2011/08/review-sahabat-ramadhan-1.html

blognizamlah said...

terima kasih sebab sgt komitment...tetibe rasa semacam..hahaha

Nizam Ijam said...

apa pon xboleh..haha

MAIN SPONSOR

ASAL USUL KU

Blogger Perak - We Are Family