BLOGGER BLOGGER TEGAR

Tuesday, March 15, 2011

     Hai semua blogger blogger diluar sana... entry aku malam nie nak cakap pasal apa ek? HUHU..
aku pun tengah letih skang nie.. actually, i am now at laman siswa di pusat kegiatan pelajar kat U aku.. HUHU.. still on working.. nak settlekan pasal dinner for tomorrow night.. laaa... dinner memang la at night kan.. ada ke dinner masa tengahari.. HEHE.. GILAK !!

     entry aku malam nie aku nak cite pasal kegiatan aku pada minggu nie.. HUHU.. sorry la guys sebab last entry  aku cakap nak cite pasal fakta kan.. tapi aku nak jugak post entry pasal nie.. HUHU.. actually, minggu nie memang aku busy sesangat dengan projek projek.. LETIH BANGAT DONG !! first projek aku minggu nie adalah GAZA charity sales..

     mesti korang tertanya tanya kan pasal apa projek nie.. sebenarnya kami wat projek nia adalah sebab nak membantu saudara saudara kita yang sedang kesusahan.. kami ada menjual coklat, ice blended, dan macam macam lagi lah.. bak kata pakcik dan makcik dalam iklan astro tu.. "MACAM MACAM ADA !!! HAHA.. boleh dikatakan projek ni berjalan lancar la tapi nak cakap lancar sangat tu tak de la kan.. semua projek mesti ade masalah masalah yang tersendiri.. untuk pengetahuan semua , projek nie dah berlangsung selama seminggu iaitu dari 6 mac sampailah 12 mac.. bertempat di fpk dan mall..

     banyak jugak la aktiviti yang kami buat untuk projek nie.. sebagai contohnya kami buat explorace yang terbuka kepada semua siswa siswi , grand dinner di luar universiti , dan dedication love untuk yang tersayang.. HAHA.. yang sedihnya aku tak dapat pun dedication love tu dari sesape.. sedih kan? sedih la sekali.. HUHU.. malas nak cite bebanyak sebenarnye nie.. HEHE.. so, aku letak gambar dan sedikit explanation je lah ye kekawan... :)


peserta explorace sedang siapkan tugas !


siapkan puzzle !


pengarah dan ajk ajk sedang berbincang !
bincang ke gosip ? HAHA..[pengarah jangan marah taw !!nanti cepat tua !!]
lu pikir la sendiri !


pengarah projek briefing kepada peserta explorace.


peserta explorace wanita !


time makan kek lepas PENAT buat kerja..
masa nie aku tak datang tapi aku dapat gak kek nie !
thanx !!


ajk ajk sedang sibuk buat kotak untuk dedication !
penattttttttt !!!!!


orang lain buat kotak diorang nie sibuk nak posing !
buat kerja lah !!!!



karti-ajk program.
masa : jualan di mall
 
     laaaa.... mana gambar aku ? satu pun tarak nie.... aisshhhh... tak leh jadi nie... HUHU.. ada la gambar aku.. jap eh...


tadaaaaa!!!! HAHA.. aku tengah meeting dengan pengarah dan ketua ketua ajk..
pe cer dengan rambut tu? ish3...dah panjang kan...
sampai arinie tak potong lagi.. HUHU..
takde masa dong nak potong.. busy bangat !!

haaaa.....tu la serba sedikit mengenai aktiviti aku pada minggu ini... ade lagi dua tiga projek .. nanti aku update lagi la yea.... jumpa lagi diwaktu yang lain.. HAHA.. 

ASSALAMUALAIKUM !!

No comments :

MAIN SPONSOR

ASAL USUL KU

Blogger Perak - We Are Family