BLOGGER BLOGGER TEGAR

Tuesday, March 8, 2011

| My First Time |

     assalamualaikum kepada semua blogger blogger di luar sana.. korang semua apa khabar ?? harap harap sihat hendakNya yea.. wah wah wah biru.. apasal dengan tajuk kau hari nie?? lain macam je bunyinya.. HEHE.. sebenarnya entry nie biru buat sebab tadi first time pergi ke kelas informal.. selalunya kena pergi kelas formal kan.. HAHA.. hari nie lain sikit sebab informal..


     
baju formal

     korang mesti tertanya tanyakan apa beza kelas formal dengan kelas tak formal.. the answer is kelas formal ni kelas yang kena pakai baju formal ke kelas.. selalunya biru pakai baju formal lah pergi ke kelas.. pakai smart smart dengan tienya.. setiap hari ahad , isnin , rabu dan khamis.. ari selase dan hari jumaat cuti okey.. hari jumaat cuti ?? hari jumaat cuti sebab biru sekarang nie tengah belajar lagi di universiti di sebelah utara.. utara nooooo....  dan hari selase pulak biru memang tak de kelas..so, time to study........HEHE..

baju tak formal

     so, bagi kelas informal pulak adalah kelas yang tak perlu pakai baju formal but it does not mean biru pakai selekeh selekeh yea.. :) biru still pakai kemas kemas sebab biru memang pentingkan penampilan jugak ! :) tadi biru pakai seluar jeans biru dengan baju berkolar paul smith..

baju paul smith

     as i said just now, tajuk entry nie biru buat sebab biru baru je balik dari kelas informal yang baru first time pergi  iaitu kelas pengacara majlis.. biru dipanggil oleh wakil pusat budaya dan seni universiti biru sebab katanya biru berpotensi menjadi pelapis pengacara majlis di universiti biru selepas biru mengacara majlis formal yang melibatkan jabatan hal ehwal pelajar universiti biru.. :)

     so, tadi pukul 2 biru pergi la ke kelas tapi masuk lambat sebab sesat mencari di mana bilik bacaan pusat budaya dan seni.. HUHU.. banyak jugak input input ilmu yang biru dapat dari kelas tadi.. best jugak sebab biru dapat memantapkan lagi skill skill yang biru ada nie.. ada ke?? HAHA.. terima kasih di ucapkan kepada abang hafiz dan jugak kak faezah kerana telah mencurahkan ilmu kepada kami tadi.. ramai juga yang datang ke kelas pengacara majlis dan begitu banyak bakat bakat yang terdapat pada setiap pelajar yang datang tadi.. and u know what... biru tak sabar sabar nak datang ke kelas pada minggu hadapan.. HUHU..

gambar hiasa-emcee

     so, itu je yang biru nak citekan kepada semua.. lain kali biru cerita benda lain pulak yea.. maybe lepas nie biru nak buat pasal hal hal yang berlaku di sekililing kita pulak sebab kalau asyik biru ceritakan pasal biru je takut semua bosan pulak kan.. HUHU.. harap2 korang semua tak bosan la yea.. JUMPA LAGI DIMASA HADAPAN !!! :)

No comments :

MAIN SPONSOR

ASAL USUL KU

Blogger Perak - We Are Family