BLOGGER BLOGGER TEGAR

Friday, February 25, 2011

| pengalaman baru aku |

     banyak betul pengalaman baru yang aku dapat semester kedua ni.... aku main basketball untuk mewakili kolej aku yang tercinta.. walaupun tak penah main sebelum ni tapi itu adalah pengalaman terbaru aku... setakat hari ni aku tak sempat lagi amik gambar masa main basketball dengan kengkawan.. actually, bukan main main ok.. tetapi main untuk perlawanan.. yang aku bangganya dengan team aku nie sebab semua team members aku adalah kaum melayu.. jangan ingat melayu tak leh main taw !!..




     pengalaman kedua aku  pulak baru je berlaku.. for the first time aku jadi master of ceremony untuk majlis ceramah ilmu..  tajuk ceramah dia adalah "kau yang kami cintai".. ceramah ini bersempena dengan sambutan maulidur rasul yang lepas.. aku rasa tak de lah lambat sangat kami buat ceramah ni.. anyway, thanx to all the participants and ajks that supported me last day... that was my awesome experienced.. i will not forget the memories.. 


preparing the text


nak pi follow up guests2 yang hadir


jadi pak guard jap..HAHA


all the ajks that involved in that ceremony !


waiting for the post mortem after ate fried rice !!

that are some of my new experiences.. but i'm sure that a lot of experiences i will get.. because i have more 3 years here.. its not a long time i guess because pejam jelik pejam jelik dah nak graduate.. HEHE..
sampai sini je dulu update entry kali ni.. nanti aku akan update lagi okey.... 

peace be upon to all of u !!

No comments :

MAIN SPONSOR

ASAL USUL KU

Blogger Perak - We Are Family