BLOGGER BLOGGER TEGAR

Tuesday, May 31, 2011

Dia Datang

assalamualaikum dan salam sejahtera wahai geng geng blogger di luar sana..
tajuk entry kali nie Dia Datang ... sebab pe ek ??
haaaa..... kan aritu aku cakap yang banner belog ini in process kan ? ade kan ? kan ?

haaa ??? tak de ??!! mesti korang tak baca lagi kan ? 
haaaa.... klik sini okey  ==>> [ KLIK ]

nie la banner belog aku yang dalam process tu..huhu..
aku pon tak taw nak edit macam mana ag kan..
so nie la hasilnya.....





harap harap okey la ek ?
hehe.. sebarang komen untuk banner nie dialu-alukan okey...
just tulis je kat bawah tu okey...
jangan malu malu okey....

notatangan : sila la tinggalkan link anda dibawah page nie tok aku berblog walking plak !!
so,officially aku akan pakai banner nie for my next entry k...
[ klik ]

2 comments :

Blubblub said...

waaa..pasnie berwajah baru la yerkk...bagos2

Rara said...

edit laa font tuu bia cantik siket.

MAIN SPONSOR

ASAL USUL KU

Blogger Perak - We Are Family