BLOGGER BLOGGER TEGAR

Wednesday, June 1, 2011

jom main teka teki

hai semua !! 

seperti mana yang aku cakap pada entry aku sebelum nie aku nak wat teka teki..
nie semua teka teki lucu..bukan lucah ek !!
belum baca ag ek?? ish ish ish.. tekan sini untuk baca entry sebelum ini..      
xde la teka teki sangat kan sebab jawapannya dah disediakan just kene klik je..
korang kene pilih diantara a, b, c or d... macam jawab exam plak kan..huhu..

JOM MULAKAN !!

#1

pasukan bola mane yang sukakan pedas??

a. [ klik
b. [ klik ]
c. [ klik ]
d. [ klik ]

#2

stadium mana yang terkecil?



a. [ klik
b. [ klik ]
c. [ klik ]
d. [ klik ]

#3

mengapakah pengadil selalu bagi kad merah kat pemain yang main kasar??



a. [ klik
b. [ klik ]
c. [ klik ]
d. [ klik ]

#4

sape yang selalu kejar bola tapi x pernah dapat bola???



a. [ klik
b. [ klik ]
c. [ klik ]
d. [ klik ]

#5

sapekah penyerang terbaik di dunia??



a. [ klik
b. [ klik ]
c. [ klik ]
d. [ klik ]


semoga korang semua enjoy ngan teka teki nie..hehe...
and thanx juga kerana sudi datang bertandang !!
tinggalkan la link anda dibawah or shoutbox tu ye..so,leh la blogwalking ke blog anda pulak ! :)




sumber : koleksi teka teki lucu bahasa melayu

3 comments :

erleena said...

teka teki ke nie??grrr
xphm huahaha

Doktor Cinta said...

susa beb..wakaka

Yuuki Taiyou said...

fucuk at the choice for answers...

but very nice idea bro!

semoga kita saling "berkata2" lagi..hehe...

MAIN SPONSOR

ASAL USUL KU

Blogger Perak - We Are Family