BLOGGER BLOGGER TEGAR

Monday, June 6, 2011

Aku dirompak

assalamualaikum :(

korang mesti tertanya tanya sebab pe aku sedih dan kenapa dengan tajuk entri aku kali ni .
baca la tajuk entri tu lagi skali .
yea . yea . aku dirompak !

*rompak dari Mr Google*

hari nie je aku dah kena rompak dua kali . dua kali beb !

#1-dirompak oleh kedai handset

okey , arinie aku g ke kedai handphone dekat uma aku tu . g baiki hp aku yang rosak . sebenarnye dah lama handphone aku rosak . ini adalah disebabkan aku telah TERtindih hp aku tu masa aku tido . watdehel ? masa tu aku kunci alarm kul 6 pagi , tapi disebabkan hari tu aku malas nak bangun awal , so , aku snooze kan alarm tu . and then aku tertido sambil pegang hp . alamatnya aku TERtindih la hp tu .
eerrrr.... lesak ke aku beb ? *no komen*

motif : aku dirompak oleh kedai handphone tu .


*amik dari Mr Google*

nota#1 : kepada sesape yang call call aku tu , sorry la der sebab hp aku rosak . so , contact me melalui facebook je lah kan . sorry for the inconvenience

#2-dirompak oleh kecuaian aku sendiri
*sambungan

okey , lepas je deal dengan orang kedai tu , aku pun beransur la pulang . 
" permisi dulu pak ! " . kata aku kepada bro tu .
bro tu senyap je . sebab ape dia senyap , sebab dia bangsa cina beb ! dia paham ke bahasa indon ? haha .

aku dengan sedihnya meninggalkan kedai tersebut selepas dirompak oleh kedai tu .
dalam perjalanan aku pulang ke rumah , errk ! mane wallet aku nih ? dah la banyak money dalam tu !
juta juta kot ! aku dengan merempitnya pergi semula ke kedai tersebut . sampai je kedai tu bro tu senyum .
" lu pehal senyum senyum sama gua ? wallet aku cicir der ! takde senyum senyum dah !! <== monolog dalaman .

*Mr Google sedekahkan gambar nie*

"adik ! lu punya wallet cicir depan kedai saya maaa . you tak sayang wallet you kaa ? "
watdehel aku tak sayang wallet aku . duet ribu riban tu . "ade olang jumpa you punya wallet . "
dalam hati aku gembira sial ! selamat jumpa . kalau tak sedih gile meroyan aku . duet stok kawen tu .

motif : wallet aka beg dompet aka beg duet aku cicir .

nota#2 : thanx kepada sesape yang baik hati jumpa wallet depan kedai tu tadi .

JOM TRY INI BARANG     <====KLIK SINI

2 comments :

tqajml said...

canggih nset....he3.....
ALHAMDULILLAH.... msih rezki nk dpt blk duit tu...:)

Anonymous said...

kesian tuan punye wallet tu...:P

MAIN SPONSOR

ASAL USUL KU

Blogger Perak - We Are Family