BLOGGER BLOGGER TEGAR

Thursday, June 23, 2011

Kuiz Kategori Manakah Kamu ? | BIRUMUDA91

Assalamualaikum dan salam sejahtera 

hari ni BM nak kongsikan kuiz yang BM dapat dari majalah remaja .. tibe tibe je terjumpa buku ni .. entah dari mana datangnya .. mungkin akak BM yang beli kot .. haha ..

okey .. tanpa buang masa lagi , jomm jawab kuiz nie ......



soalan 1

Kamu dikenali sebagai seorang lelaki/perempuan yang :
a) serius atau pendiam
b) pendengar sahaja
c) kelakar

soalan 2

Topik perbualan utama apabila kamu lepak dengan kawan kawan kamu ?
a) isu isu semasa dalam negara atau luar negara
b) mengumpat atau mengutuk orang
c) kisah kisah lucu sama ada yang dibaca mahupun ditonton

soalan 3

Ciri ciri teman lelaki / wanita yang kamu inginkan ?
a) kaya , cantik / hensem dan bijak
b) penyayang , suka bersosial dan baik hati
c) bijak , pandai bergurau , dan suka ketawa

soalan 4

Faktor utama kamu memilih rakan baik ?
a) mestik cantik ataupun kacak
b) mestilah seorang yang berduet
c) yang memahami jiwa kamu


PENILAIAN

Banyak A

  • kamu seorang yang serius dalam kehidupan dan kadang kala terlalu materialistik .. bagi kamu seseorang itu tidak boleh membuang masa dengan bercakap perkara perkara yang tidak berfaedah . selain itu , kamu juga dikategorikan sebagai seorang yang pilih bulu ..
Banyak B
  • kamu seorang yang pandai mengawal keadaan .. tetapi kadangkala kamu menjadi seorang yang pendiam dan kadang kala terlebih cakap .. apa pun keadaan , yang jelas kamu seorang yang berfikiran luas dan ada juga sikap hipokrit dalam memilih kawan ..
Banyak C
  • sikap kamu yang suka melawak itu membuatkan kawan kawan atau orang sekeliling senang bergaul denganmu .. bagi kamu , kegembiraan kawan kawan adalah penting dan ia membuatkan hati kamu tenang walaupun kamu mempunyai masalah sendiri ..

notakaki : apa jawapan korang semua ? adakah sama dengan realiti ? tinggalkan komen jawapan apa yang korang dapat .. saja nak buat statistik .. hee .. 

harap korang enjoy dengan kuiz ini !!

:)



7 comments :

selendang merah said...

hurmm..sama lah..tadi jawab soalan dapat bnyk C..:)

A i n n u r A f i f f a h said...

cewah , dah ade belog. :P

hehe.

uhm , byk C lah. :D

normala_ali said...

saya dapat 2c n 2b...
yang jawapan b 2 mcm betol.. yg c pon same.. hehehe...
tp tang hipokrit 2 xde.. (^_^)

Nur Fajariah said...

byk c...=)

Nur anisa =)) said...

hehe c...

Janatul Ashikin said...

err...bnyk C..hu

dhilla nazli said...

wow dhilla kelakar.. kawan la dgn dhilla..
ahahah *sakai

MAIN SPONSOR

ASAL USUL KU

Blogger Perak - We Are Family