BLOGGER BLOGGER TEGAR

Thursday, June 2, 2011

Mari Sertai Blog Pilihan Malaysia

*klik SINI kalu nak tahu lebih lanjut pasal segmen nie*

masuk nie dah bape segmen aku masuk . hee . saje suke suke .
kali ni aku masuk segmen ape ? baca laaa tajuk entry nie ! aduuuiiii . 
tu pun nak tulis gak ke ? aiissshhh .

okey . blog ini telah dibina pada 10 oktober 2010 . aku buat belog ini adalah disebabkan aku kena buat assignment pasal blog . aku nie pelajar yang malas rajin buat assignment , so , i have decided untuk buat blog ini . kalau aku tak buat tak dapat la markah wooooiiiii .

nama blog nie aku pakai amik je masa aku nak daftar . apa yang terlintas kat otak aku nie aku amik la . 
so , masa tu birumuda terlintas kat otak aku . so , aku amik la nama tu dan aku tambah sikit 91 belakang tu sebab aku lahir tahun tu . jadilah BIRUMUDA91

so , baru baru nie aku buat banner yang x seberape nie .



tu je lah yang aku nak cite dalam segmen nie ! sesape yang baca entry nie jom la join sekali bagi memeriahkan lagi segmen nie ! :)

kalau korang pemurah klik laa >> http://grpv.cc/jcG

No comments :

MAIN SPONSOR

ASAL USUL KU

Blogger Perak - We Are Family