BLOGGER BLOGGER TEGAR

Tuesday, June 14, 2011

SISWI SESAT

assalamualaikum dan salam sejahtera .



seorang siswi "tersesat" apabila tidak menjumpai rumahnya tetapi menjumpai sebuah hotel di butterworth . itulah kenyataan yang sepatotnya apabila siswi tersebut ditahan berkhalwat di sebuah hotel .

beliau dikatakan seorang siswi sebuah institut pengajian tinggi awam (IPTA) di selangor sepatutnya pulang bercuti ke kampung halamannya di kedah tetapi melencong ke sebuah hotel di butterworth untuk berjumpa dengan kekasihnya sebelum ditahan kerana berkhalwat di hatel tersebut .



semasa ditahan , penuntut IPTA tersebut berada di dalam bilik air berpakaian baju tidur tanpa baju dalam dan berseluar jeans manakala pasangannya berpakaian lengkap . gadis tersebut menipu pegawai JHEAIPP dengan mengatakan bahawa dia sudah bekerja tetapi helahnya terbongkar apabila keluarganya hadir untuk datang menjamin memberitahu bahawa dia masih lagi menuntut .

keluarganya begitu kecewa kerana gadis tersebut sanggup mengutamakan kekasihnya dengan tidur di hotel daripada balik ke kampung halaman yang sepatutnya menjadi destinasinya .

mereka boleh dipenjara dua tahun dan denda sebanyak RM3000 atau kedua duanya sekali jika sabit kesalahan .

*SUMBER

2 comments :

Isteri Encek Bard said...

alasan yg langsung tak leh diterima

Isteri Encek Bard said...

alasan yg langsung tak leh diterima

MAIN SPONSOR

ASAL USUL KU

Blogger Perak - We Are Family