BLOGGER BLOGGER TEGAR

Tuesday, June 7, 2011

TOLONG BERI KERJASAMA

assalamualaikum dan salam sejahtera .
BM baru je balik dari hantar kawan baik BM ke station bus di kawasan ipoh , and then BM terus menuju ke Medan Gopeng untuk menjemput kakak BM dari Kuala Lumpur .

*gambar hiasan semata mata*

masa bawak kereta tadi pelbagai ragam pemandu kereta mahupun yang membonceng motosikal . ada yang ekzos berasap macam nak sembur nyamuk aedes , ade yang tak de side mirror dan ade juga yang memandu tanpa lesen . errkk . macam mana BM tahu ada yang takde lesen bawak kenderaan ?

*gambar hiasan*


alaaaaaa , mesti adalah yang bawak kenderaan tanpa lesen punya . BM tak kisah pon kalau korang nak bawak kenderaan tanpa lesen tapi fikir la sikit kesusahan ibu bapa korang yang akan menanggung kalau korang ditahan apabila ada roadblock .

*hambik kau ! sekali dengan model BM bagi*


alamak ! apa yang aku nak cerita sebenarnye ?

okey okey .

sebenarnya BM nak minta TOLONG BERI KERJASAMA kepada semua pemandu pemandu , pembonceng pembonceng diluar sana supaya memberikan lampu isyarat kalau nak belok ke kanan ke , ke kiri ke , ke depan ke , mahupun ke belakang . eerrrkkk , ade ke isyarat ke depan dan belakang . takde lah ! saje je merepek kejap .

*hiasan semata mata*


kalau korang bagi kerjasama , mesti accident dapat dikurangkan . lagi lagi kat simpang tiga . kalau nak belok ke kanan atau ke kiri tu , tolong la bagi isyarat awal awal supaya dapat memudahkan perjalanan orang lain . okey ?


jangan segan segan nak komen yea .
sebarang teguran yang berhemah diterima disini .
jangan segan gak nak KLIK SINI

1 comment :

amniey91 said...

erm..betol2...hihi...
tlg bg laluan ye...cik AM nak lalu..hihi

cik Am dtg n follow blog ni dr blog bujang.

jom terjah blog cik Am..:)

http://amniey91.blogspot.com/?zx=1e56554563a9c4b7

MAIN SPONSOR

ASAL USUL KU

Blogger Perak - We Are Family