BLOGGER BLOGGER TEGAR

Friday, July 1, 2011

Yes , We Are Family | BIRUMUDA91

Assalamualaikum dan salam sejahtera


Alhamdulillah , semua pengguna pengguna blogspot boleh melepaskan rasa lega apabila blogspot boleh digunakan setelah seharian tidak boleh update , tengok stat dan macam macam lagi lah.. 


Credit to Blogger Perak


haa.. gambar ni BM amik dari page blogger perak.. setelah beberapa minit BP senyap akhirnya riuh rendah kembali dengan ahli ahlinya menge'post' status masing masing.. BLOGGER PERAK THE BEST !!


okey.. kembali kepada tajuk utama.. sebenarnya BM bersama sama dengan keluarga summer camp.. summer camp ni adalah satu program dibawah anjuran Biro Informasi dan Penerbitan , DPP Petronas , UUM.. BM adalah salah satu AJK yang akan menjayakan event ini dengan jayanya.. INSYAALLAH.. ramai bebeno family BM nie kan.. muahahahaha.. nak tahu sape mummy BM kat sini ? teka la okey.. beliau adalah dikalangan blogger jugak.. 

clue : Ahli Blogger Perak





BM sudah berada di bumi sintok ini selama empat hari.. dan BM akan berada disini sehingga 13 julai.. lamakan? event ni sebenarnya bermula pada 8 9 10 julai.. kami semua kena balik cepat sebab terdapat beberapa kerja yang perlu diselesaikan.. tapi , best beb dok sini.. disamping buat kerja kami juga buat macam macam kat sini.. nak tahu apa yang kami buat selama empat hari disini? nantikan yea esok.. BM nak update gambar malam ni tapi photographer yang ad gambar tu tak bagi lagi.. huhu.. so , esok je lah kan BM update gambar yea.. comfirm comfirm korang semua jeles.. serius !!

TUNGGU YE !!!


2 comments :

K O R I E said...

spe ha? xkenal sgt bloggers perak sbb bru msuk group tu.

Damn Nations said...

oh~ blogger perak...

MAIN SPONSOR

ASAL USUL KU

Blogger Perak - We Are Family