BLOGGER BLOGGER TEGAR

Thursday, August 11, 2011

Dah Start Dahhhh

Assalamualaikum dan salam sejahtera


ape yang dah start ? HAHA.. saje je nak bagi anda semua terhuyung hayang pening pening lalat tunggu nak kena hempok je memikirkan apa yang dah start.. wahai anda anda semua , tahukah apa yang dah start nie ? haaa anda !!! jawab apa yang dah start !!??


kompem kompem korang tak tahukan apa yang dah start.. hanya BM dan Allah yang Maha Esa sahaja tahu.. ceeewwwaaahhh !! ayat tak boleh blah langsung ! shuh shuh !! 


sebenarnya sudah start kedengaran lagu lagu raya berkumandang di sana sini menandakan yang semua sudah tidak sabar sabar seperti anak abang ben menendang nendang nak keluar cepat.. baca SINI kalau nak tahu apa betul anak abg Ben nak keluar dah? 


Bukan sahaja lagu lagu raya je yang berkumandang tetapi diluar rumah ni sudah kedengaran juga bunyi bunyi mercun dan juga pelbagai meriam..meriam tong ada meriam tanah ada meriam buluh ada !! apa mau ??


tadi BM bersama ibunda pergi ke rumah akak BM di manjoi.. saja saja je pergi bertandang ke sana melihat anak anak sedara yang dah makin membesor..of coz la membesarkan , bukan mengecik plak.. ish ish ish.. dalam perjalanan tu , terdapat kedai kedai kecik dibuka secara haram.. JUAL BUNGA API DAN MERCUN WEHH !!


terasa nak kembali ke zaman kanak kanak pulak.. so , dah sampai kat rumah akak , BM bertanyakan kepada anak sedara BM kat mana ada jual bunga api.. BM pun belilah bunga api dan beberapa lagi untuk anak sedara BM tu.. okey ! BM ulang.. untuk anak sedara BM yea kawan kawan..


jom usha gambar yang sempat BM snap tadi !!!



mercun ke nie ? bunga api je kot.. tak merbahaya sangat pon
semua ni bernilai RM10..


anak sedara BM


tangan sape tu ? 


peace yoo !!



Hak Milik Kekal,

3 comments :

erlina said...

hamboii da stat men ooooo

FITZ FITRY FUZZ said...

sama la..nanti nak gak wat entry pasai ni..jgn lupa komen my blog k....

Syazwan Che Deraman said...

wahh..lebih pada anak sedara kau nie..hahahah..

MAIN SPONSOR

ASAL USUL KU

Blogger Perak - We Are Family