BLOGGER BLOGGER TEGAR

Tuesday, October 23, 2012

Kelebihan Diet

Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Ramai yang berdiet kerana inginkan berat badan yang ideal. Pelbagai cara dilakukan untuk mendapatkan berat yang ideal tetapi tahukah anda bahawa diet yang salah akan membawa kepada masalah kesihatan ? Disini admin ingin berkongsi sedikit kelebihan diet bersama Herbalife.



1. Berat badan turun tanpa gunakan dadah.

Shake Herbalife adalah nutrisi yang sesuai untuk semua golongan dan dijamin 100% bebas dadah. Shake Herbalife ini mengandungi kalori yang rendah, tinggi kandungan nutrien, memberikan rasa kenyang yang lama, mampu membakar lemak dalam badan dan juga menjadikan sel sihat. Secara logiknya, kandungan ini boleh mengurangkan berat badan dengan adanya nutrien-nutrien yang diperlukan oleh badan kita.


2. Mengurangkan berat tanpa rasa lapar.

Kebanyakan dari anda fikir bahawa untuk berdiet, anda perlu berlapar untuk mendapatkan berat badan yang ideal. Selera anda akan disekat untuk makan. Mungkin anda akan menjadi kurus tetapi badan anda akan menjadi lemah dan pucat akibat kekurangan nutrien yang diperlukan oleh badan. Dengan shake Herbalife, anda tidak perlu berlapar kerana ianya mengenyangkan dan mempunyai nutrien yang diperlukan oleh badan.


3. Tanpa perlu bersenam.

Tidak ramai yang mempunyai masa untuk bersenam kerana sibuk dengan urusan seharian. Senaman amat baik untuk meningkatkan kadar metabolisma badan dan juga meningkatkan ketahanan sistem kardiavaskular. Tea mix Herbalife mampu meningkatkan kadar metabolisma badan dan membakar lemak secara tanpa perlu bersenam. Selain itu, kandungan F1 dan F3 dapat meningkatkan jisim otot anda.


4. Metabolisma badan kekal ketika diet.

Dengan kandungan shake Herbalife yang mempunyai nutrien yang lengkap, badan anda dibekalkan dengan tenaga yang secukupnya untuk menjalankan proses pembakaran kalori secara natural dan disebabkan oleh itu, metabolisma badan anda sentiasa seimbang dengan keperluan berat badan anda.


F1, F3 dan Tea Mix Herbalife

untuk sebarang pertanyaan lanjut,
email: askmenow1991@yahoo.com
sms/whatsapp : 0178713757
BBM: 22A86DB1






Hak Milik Kekal,

3 comments :

saifudin said...

kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
semoga menjadi semangat .. :)
Memaafkan adalh cara balas dendam yang paling mulia.

Anonymous said...

Good post. I learn something new and challenging on websites
I stumbleupon everyday. It will always be useful to read through articles from other authors and use something from their websites.


my web blog best reviews

Anonymous said...

magnificent publish, very informative. I'm wondering why the other specialists of this sector do not notice this. You should continue your writing. I am sure, you have a huge readers'
base already!

Visit my site ... top 10 products

MAIN SPONSOR

ASAL USUL KU

Blogger Perak - We Are Family