BLOGGER BLOGGER TEGAR

Monday, January 3, 2011

" Tahun Baru 2011 "

   Assalamualaikum semua. sorry la kalau aku da lame x update entry aku ni.. maklumlah aku ni baru je berkecimpung dalam dunia blog ni.. HAHA.. hari ni da msuk hari ketiga di tahun yang baru iaitu tahun 2011.. dan 2010 telah meninggalkan kita hampir tiga hari..

   kalau masuk tahun baru je mesti semua orang sibuk ngan azam baru kan?. termasuklah aku sendiri.. HAHA.. azam aku tahun ini adalah melaksanakan azam tahun lepas yang x dapat dilaksanakan.. adalah beberapa azam yang x dapat dilaksanakan disebabkan oleh perancangan yang tidak baik.. HAHA..

   so, tahun ni xde la banyak azam aku tapi kalau dah campur ngan azam tahun lepas jadi banyak laa..HAHA.. azam aku tahun ni adalah :
                           > tiap2 hari kalau boleh exercise..HEHE..
                           > banyakkan membaca buku ilmiah
                           > study lebih untuk next semester
                           > dan bla bla bla bla ........

   p/s : sorry kalau entry aku ni x bez..HAHA

MAIN SPONSOR

ASAL USUL KU

Blogger Perak - We Are Family