BLOGGER BLOGGER TEGAR

Thursday, February 10, 2011

the shortest break

start dari 3 februari sampai 11 februari aku cuti.. nie lah cuti tahun bru cina dan juga cuti pertengahan semester bagi universiti aku.. HUHU.. the shortest break selama aku kat universiti nie.. cewaaah ! macam la lama sangatkan aku dah masuk universiti nie.. HAHA.. baru je masuk semester kedua.. HAK HAK HAK.. lepas nie aku duduk kat universiti di sintok sampai lah akhir bulan 5.. lame kan kawan2.. HUHU.. tak pe lah sebab start je bulan 6 aku cuti lame jugak lah sampai bulan 9.. HUHU.. masa untuk bekerja lah tu.. kalaulah aku tak bekerja time cuti tu aku rasa aku boleh mati maaa... macam sekarang nie laa.... rasa macam nak mati dah sebab kebosanan yang melampau duduk kat rumah ni sebab tak de benda yang nak dibuat.. HUHU..



masa hari pertama sampai rumah aku terus balik ke rumah baru aku yang terletak di kampung senggang di daerah kuala kangsar.. pedalaman jugak lah rumah aku tu.. HUHU.. nak buat macam mane kan, bapak aku dah beli rumah kat situ.. biasa lah kan orang orang tua mesti la nak duduk kat kampung lepas diaorang retired nie.. aku dengan keluarga aku dok sana untuk beberapa hari sebab nak selesaikan kerja kerja yang tak selesai lagi tu... seperti pagar tak siap lagi....bilik tak mozaic lagi..HUHU.. semuanya aku , bapak aku dan abang ipar aku yang buat... penat jugak lah buat kerja tu semua.. HUHU.. lepas je kerja tu semua siap kakak aku cakap aku dah hitam... HAHA.. betul kah aku dah hitam??? HEHE... it's small matter je sebab dekat universiti nanti putih la balik tu.. HEHE... memang penat lah cakap kat korang wat kerja semua nie... baru lah aku tahu macam mane jadi pekerja buruh kasar nie.... nampak jew macam senang tapi padahal penat beb.. kalu korang nak rasa cuba lah buat..HAHA.. memang "best"... HAHA...

aku sedang masukkan benda alah tu nak tebuk lubang !


lepas je selesai kerja kerja di kampung aku dan keluarga pon baliklah ke rumah sekarang yang aku diami.. kat sini pun aku tak tahu sangat nak buat ape sebab tak ade membe membe yang cuti sekali.. yang ada pun semua balik universiti cepat sebab cuti mereka pendek.. HUHU.. tak pe lah.. dah tak sama cuti.. nak buat macam mane kan.. HUHU.. sabar je lah... so, 2 3 hari ni aku duduk rumah je lah.. nak g jejalan pun tak de membe.. so, duduk rumah je... duduk rumah je ke? HAHA.. tadi ada lah keluar makan dengan membe membe lame aku semasa di sekolah rendah dan menengah... makan mcd je tahu.. HAHA.. memang makanan asasi kot kalau keluar pergi makan.. HUHU.. best jugak lah walaupun kejap je lepak tadi.. thanx guys !!


hmmmm...esok pulak duit aku melayang 4 ribu sebab bayar balik biasiswa sem 1 aku sebab aku terminate biasiswa diaorang separuh jalan... HUHU.. aku terminate sebab aku dapat biasiswa lain.. tak pelah... bayar je lah sebab aku pun dah guna duit tu masa semester 1 hari tu... HAHA..  oke lah... aku ase dah banyak aku merepekdalam entry aku kali ni.. HAHA.. by the way, sorry guys sebab dah lame tak update entry blog aku ni sebab busy memanjang.. kat universiti busy ngn projek ni la projek tu la.. HUHU.. kat uma pulak busy dengan rumah baru yang tak siap sepenuhnya.... so, malam nie aku free la jugak and then aku pun update la blog nie..HEHE.. sorry ye encik blog sebab dah lame tak update ! jumpa di lain mase di waktu yang tidak tentu.. HEHE..

No comments :

MAIN SPONSOR

ASAL USUL KU

Blogger Perak - We Are Family