BLOGGER BLOGGER TEGAR

Monday, June 27, 2011

Akhirnya | BIRUMUDA91

Assalamualaikum dan salam sejahtera .

Alhamdulillah sampai jugak ke tempat yang dituju.. korang mesti tertanya tanyakan BM berada di mana sekarang.. huhu.. takpelah.. janji BM okey kat sini.. BM berada di sini diatas urusan kerja.. mintak mintak semua kerja yang akan dilakukan akan berjalan dengan lancar..


dalam perjalanan tadi BM ditemani oleh seseorang.. huhu.. satu destinasi dengan beliau.. korang nak tahu sape beliau tu? lu pikir la sendiri.. hehe.. perjalanan tadi hanya mengambil masa dalam lebih kurang 3 jam sahaja.. takde lah jauh mana kan.. dalam perjalanan tadi asyik menyembang je.. maklumlah dah lame tak berjumpa dan banyak cerita cerita yang perlu dikongsikan.. tapi bukan bergosip yea.. BM nie baik okey... muahahahaha..




sampai je disini negara ni ada sahabat BM yang menjemput.. selamat la mereka mereka ini adakan.. kalau tak kena la keluar duet lagi nak ke kediaman yang BM akan duduki buat sementara keberadaan BM disini.. huhu.. okeylah.. sampai disini sahaja buat masa sekarang.. dan pada masa akan datang BM akan cuba untuk mencuri masa supaya dapat hupdate blog ini yea.. terima kasih juga kepada semua pembaca BM yang baik hati berkunjung ke laman BM nie..


korang tinggalkan jejak di bawah page ini.. insyaallah BM akan berkunjung ke laman korang pulak yea..

ADIOS !!!




6 comments :

Shuk_ArChie said...

negara mana?

Shuk_ArChie said...
This comment has been removed by the author.
Apih El Nino said...

Macam jauh je destinasinya tu.

Andrik McVean said...

where are u?

cik maya cullen said...

ngan sape la gamaknye ye..

khalisha karim said...

entry ni mmg x bleh blah...
hahaha...
berteman la, apa la...
drama je ko..padahal masuk hutan je kot..hahahah

MAIN SPONSOR

ASAL USUL KU

Blogger Perak - We Are Family