BLOGGER BLOGGER TEGAR

Monday, June 27, 2011

Menunggu dan Terus Menunggu | BIRUMUDA91

Assalamualaikum dan salam sejahtera.



hmm.. entri ni entri malas malas je.. belum tidur lagi? kompom kompom belum tidur lagi.. sebab BM masih menunggu , menunggu , menunggu , menunggu dan menunggu , menunggu , menunggu dan terus menunggu dan menunggu.. deiii ..... berapa banyak kali menunggu laaa.. huhu..


sebenarnya ni , BM menunggu utusan dari kakak BM yang berada di Kuala Lumpur sekarang.. haritu dia balik rumah sana cilok beg melancong BM.. so, sekarang ni BM pulak takde beg nak g melancong.. BM nak g melancong kat mana ? esok korang semua akan tahu..


TUNGGU YE ENTRI BM MELANCONG ESOK !!


walaupun kompom kompom esok takde masa nak hupdate tapi BM akan cuba cari masa nak hupdate benda alah kesayangan BM nie.. BM curi je sesape punya masa.. muahahahaha.. hmm.. bosan pulak menunggu utusan dari Kuala Lumpur ni.. bila tah nak sampai..


akak BM hantar utusan melalui pakwe dia.. pakwe dia dari KL , so , hantar sekali la beg melancong BM tu.. kesimpulannya disini.. BM tak kemas satu hape lagi dan masih menunggu... menunggu , menunggu dan terus menunggu..

TUNGGU DAN TERUS MENUNGGU !!


2 comments :

han eba said...

bestnya nak pergi melancong. HAHA

tia @ Ini Kisah Tia said...

hahaa . laaa , kemas la sikit2 . nanti da sampai utusan tu tinggal masukkan je dalam beg keramat tuh .. hahaa :)

MAIN SPONSOR

ASAL USUL KU

Blogger Perak - We Are Family