BLOGGER BLOGGER TEGAR

Tuesday, June 21, 2011

Awal Gila | BIRUMUDA91

Assalamualaikum dan salam sejahtera .

hari ni hari paling awal bangun . dah la semalam tido lambat , pagi ni bangun awal sangat plak . tak tahu sebab apa tak leh tido . huhu .dah alang alang bangun nie , terus je online , tak tahu nak buat lagi .. hehe .. so nak hupdate sikit apa yang BM buat malam semalam .. tak sempat nak hupdate semalam sebab penat .. hee ..

okey okey .. sepertimana korang tahu yang BM dapat cek result BM masa nak menunggu magribkan . KLIK SINI kalau nak baca entri tu . log in portal sebelum mandi , lepas mandi baru la masuk .. lamakan dia loading .. huhu .. lepas tu kena isi borang ape tah .. isi la jap .. lpas maghrib baru dapat tengok resullt . alhamdulillah syukur la sebab tak la teruk sangat .. tapi sedih gak la .. huhu .. result jatuh ..

lepas je tu , BM terus keluar dengan membe baik BM g jaya jusco .. memang dah janji dengan dia nak keluar .. harini je ada masa sebab tengahari ni dia balik poli balik .. and then minggu depan pulak BM pergi kedah .. BM balik sini pulak dia dah masuk poli balik .. so, semalam je la ada masa keluar dengan dia .. kami sampai sampai je terus terjah ke kaunter wayang .. alhamdulillah sempat beli tiket untuk cerita Green Lantern .. lepas beli tiket tu , g makan jap .. dua2 lapar tahap gaban .. pergi makan nasi ayam dulu .. makan ringan ringan dulu sebab ada projek besar lepas tengok wayang .. hee .. sape tak tengok lagi cerita Green Lantern .. jom tengok dia punya trailer .. zaaaassss .....


bagi BM cerita nie best gak la .. lagi lagi BM tengok 3D punya .. memang gempak habaq hang .. haha .. boleh tahan la 3D dia .. ada gak terasa macam BM yang terbang and ada gak macam nak kena kita je .. huhu ..

asenya nak dekat 2 jam gak la cerite nie .. lepas je abeh wayang nie , BM terus balik dengan membe BM tu .. tapi tak balik terus taw .. g makan kat MCD pulak .. haha .. BM makan double cheese burger set large and membe BM tu makan quater pounder ala carte .. dia tu bajet diet laaaa .. dah buncit tu buncit je laaa .. haha .. kalau dia baca ni mampus BM .. huhu .. anyway , semalam best la dapat keluar dengan membe baik BM .. dah lama tak keluar dengan dia .. 

lepas nie bile la lagi dapat keluar dengan dia sebab masing masing bawak haluan masing masingkan .. hmm .. anyway , best la dapat keluar semalam .. walaupun kejap tetap best .. dah la tu ceritanya .. panjang pulak kang .. haha .. tu je la yang BM buat semalam .. k lah .. nak tolong mak pulak .. #okbai ........


THANX BECAUSE READING THIS THIS ENTRY !!


sekarang jam menunjukkan pukul 5.16 pagi .. huhu ..nak tolong mak .. #okbai ..



3 comments :

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

ok lah tu walau dpt jmp kejap kan?awalnyer update blog...LM msh takda idea..haha

Hans said...

walawehhhhhhhhhhh
kayalah tgok 3D
:-)

Juvana Episod 9

Putri Bongsu said...

bnyk btol ulang p makan ea..huhuhu...

MAIN SPONSOR

ASAL USUL KU

Blogger Perak - We Are Family