BLOGGER BLOGGER TEGAR

Monday, August 8, 2011

page golongan murtad di facebook berleluasa

Assalamualaikum dan salam sejahtera


dulu blog makcik Hajjah Sitt Alwazura menghina , mengutuk , mencaci penganut yang beragama islam dan telah menaikkan darah umat islam di Malaysia.. dan dengar cerita identiti makcik tersebut telah didedahkan oleh Gaysec.. 


kali nie page dalam facebook pula yang menghina dan mengutuk agama islam.. Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia diseru untuk mengambil tindakan tegas kepada kumpulan golongan murtad ini.. tadi BM ada jugaklah baca dalam komen komen page tersebut dan BM tengok ramai jugak la member dia.. semua dalam tu aktif dengan memberikan komen di setiap post..


kumpulan dalam facebook ini juga mengetahui bahawa menghina dan mengutuk islam ini adalah satu kesalahan mengikut seksyen 10 enakmen jenayah syariah 1995 yang menggariskan mereka yang menghina islam atau menyebabkan agama itu dipandang hina merupakan satu kesalahan..


kumpulan itu juga tidak menggalakkan ahlinya menggunakan akaun facebook sendiri untuk mengelakkan diri dikenalpasti..  harap pihak SKMM dapat memberi tindakan tegas kepada kumpulan kumpulan yang menghina islam di laman laman sosial seperti facebook ini..


teruskan membaca di --->>  SUMBER




Hak Milik Kekal,

3 comments :

Mysara Ab Rahman said...

mcm2 btul la skrg ni...

Princess Feyqa said...

yup fyqa tgk sendiri, mmg dh byk sgt dh bhye utk masa pnjg

Syazwan Che Deraman said...

rasa nak pijak je muka dia..

regarding to you komen :
aku tak kerja lagi bro..cuma ada duit lebih..dihulurkanla..tapi dah minta lebih lebih plak..

maybe ada kot..dah lama dah mereka nie..malukan kelantan je.

MAIN SPONSOR

ASAL USUL KU

Blogger Perak - We Are Family