BLOGGER BLOGGER TEGAR

Thursday, May 31, 2012

Red Indulgence

Hai guys  !

update blog buat kali yang ke 2 untuk hari nie. Alhamdulillah ade kesempatan nak update blog yang dah bersawang nieh. hehe. last few days, BM ade dinner kat Sentosa Regency Hotel, Alor star. Dinner nie bertemakan Red Indulgence dan merupakan anjuran Kelab Penyiaran, Pusat Budaya dan Seni. so, i was one of the ajk for the dinner. last minit jadi ajk. pon boleh laaa.. hahaha~

tengahari tu pergi ke Hotel awal sebab nak set up tempat dan nak siapkan benda benda yang tak settle lagi. so, dalam perjalanan, inilah hasinya.. weee~

dalam van pon nak photoshoot. heee~

dah sampai kat Hotel, kami pon check-in dulu sebab nak letak barang-barang dalam bilik. and then kami pon bertolak ke City Plaza sebab nak makan. lapaq habaq hang masa tuh. so, we have decided to go to City Plaza untuk makan dan juga untuk potong rambut. 

dalam perjalanan nak pergi City Plaza. 

dah sampai kat City Plaza, memasing mencari makanan. untuk apa? untuk melantak la weh. lapaq gila masa nieh. lepas makan cari barang yang tak cukup untuk prepare dewan. two of us went to saloon sebab rambut dah panjang sangat. heee~ lepas semua dah settle, balik ke Hotel untuk setup dewan. 

masing-masing gigih tiup belon.

we have transformed ! perasan tak?

view of the hall

selepas siap je semua, kami pon bergegas ke bilik masing-masing nak bersiap-siap untuk malam tuh. agak kelam-kabut sikit sebab semua kerja siap nak dekat kul 8. and u know what? event start pukul 8.30 malam. aiyooo.. so, rush sikit la nak bersiap but we prepared well. so, jom usha gambar-gambar sepanjang dinner tuh..

Kelab Penyiaran membuat persembahan tarian.

ucapan perasmian.

our table

sebahagian dari menu yang dihidangkan.
chinese cuisine.

permainan pada malam itu. karoeke maut.
peserta perlu menyanyi ikut prop yang diberikan.

supportive staff of Pusat Budaya dan Seni

with chee yan

with retis, aery bajuri

let's posing

Last but not least,


HOPE U ALL ENJOY !!




Hak Milik Kekal,

MAIN SPONSOR

ASAL USUL KU

Blogger Perak - We Are Family