BLOGGER BLOGGER TEGAR

Thursday, June 23, 2011

Tips Uji Kecurangan | BIRUMUDA91

Assalamualaikum dan salam sejahtera 

okey . kali ni BM nak kongsi dengan korang tips macam mana nak uji pasangan kamu tu curang terhadap kamu ataupun tidak .. manalah tahu kan korang ni curious terhadap pasangan kamu ke .. heee .. okey .. jom tengok tips tips dibawah ..



1. Mintak kawan rapat korang telipon dia .. buatlah seperti tersalah nombor dan lanjutkan dengan perbualan dengan bertanyakan soalan apa apa sahaja ..

2. sekiranya dia seorang kaki chatting , suruh salah seorang kawan kamu atau kamu sendiri menyamar pura pura untuk berkenalan dengan dengannya dan berminat untuk jadikannya teman istimewa .. jangan lupa tanya padanya sama ada dia sudah berpunya atau tidak ..

3. minta kawan kamu yang dia tidak kenali untuk berlakon seperti terserempak untuk bertanyakan jalan ataupun bertanyakan waktu .. kamu cubalah lihat dari jauh bibit perkenalan yang berlangsung .. perhatikan reaksi dia melayan orang yang tidak dikenalinya ..



4. apabila semua diatas berjaya , kamu mulalah sms dia dan menyamar jadi orang yang baru dia kenal tadi .. tapi jangan pulak guna nombor korang sendiri .. simpan semua sms itu untuk menjadi bukti nanti ..

5. akhir sekali , kamu bolehlah ajaknya keluar bersama , sekiranya dia setuju korang sendiri akan pergi dan berdiri di depan matanya .. waktu itu , mesti dapat korang bayangkan betapa gelabahnya dia macam cicak kepanasan  .. seterusnya keputusan ditangan kamu untuk tindakan selanjutnya ..


TERIMA KASIH KERANA MEMBACA !!

belum menjawab kuiz kategori manakah kamu ?


4 comments :

Aben Idris said...

errr.....agak kejam tips tu..tp, semua tu sy dah pernah buat.......dan last2....clash ler...

Anonymous said...

trust is very important in relationship..
tayah la smpi na cri die curang ke ta.. kang elok2 dye ra curang. org approaching dye camtu, trus jadi curang...
=)

Ain said...

mmg kadang2 rasa curious dengan pasangan. tapi tak pernah pulak buat macam ni. hahaha. just trust him. and last2 dapat tahu bf ada gf lain. hebakkk. nak try lah buat macam ni kat future bf. bhahahha takdo bf T.T

Lam A'Aini said...

nanati kalo saya dah ada pasangan saya akan cuba follow tips ni . . :D

MAIN SPONSOR

ASAL USUL KU

Blogger Perak - We Are Family